reklama

Vítam jar

Počasie nám našepkáva – prišla jar. Krásna, skromná jar, ktorá nepotrebovala ani červený koberec a žiadny uvítací ceremoniál. Príroda, vtáčiky a aj na nervy lezúci hmyz začínajú ožívať a prebúdzať sa. Na každom treťom kroku stretávam mladé mamičky tlačiace kočíky s prírastkami, alebo tehuľky. Už sa tomuto javu nečudujem tak ako kedysi, veď  jar je jar a k jari patrí aj prírastok obyvateľstva. Natalita nám pekne stúpa a ja sa len teším, pretože varovania o vymretí Slovákov sú len zlým poplachom. Aspoň v to dúfam, ale či ide o fikciu, alebo realitu zistíme v tohtoročnom sčítaní obyvateľstva.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)



Slniečko už prihrieva a chladný vietor fúka. Ideálne prostredie pre množenie sa prechladnutí. A tak všetci zhadzujeme kožuchy, ktoré nám pridávajú nadbytočné kilá a vyťahujeme ľahšie bundy a slnečné okuliare. Vítame s otvorenou náručou nielen slnečné lúče, ale aj chlad, zápaly a infekcie. Odratúvam dni, kedy zavíta na návštevu moja dávna priateľka, alergia. Možno aj vy ju poznáte, príde vždy keď začínajú kvitnúť bylinky, rastlinky, stromy...

Vraví sa, že len čo príde jar človeka sa zmocní jarná únava. Je to potvorská vec. Podľahnete jej ľahko. Netuším prečo sa volá jarnou keďže ja ju pociťujem ako celoročnú záležitosť. Pozitívom je, že čím menej toho robíte, tým viac ste unaveným, takže nemusíte robiť nič a cítite sa ako po celodennom cvičení zumby. Samozrejme tukové vankúšiky nespálite, ale v živote nič nejde hladko... dokonca ani hladká múka cez sitko.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V nedeľu si nezabudnite prestaviť hodinky – mení sa čas, ja sa budem tváriť, že som si ich zabudla prestaviť. Budem si „nedeľovať“ a užívať pocit celojarno - celoročnej únavy.

A čo vy? Privítali ste už jar?

Jana Sopoligová

Jana Sopoligová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Som jednoduchá ľudská bytosť a predsa krehko, komplikovane a jedinečne stvárnená... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu